Категорії:
devops enterprise
Теги:
devops
Автор:
Dasha
29 Червня, 2021

Коли мова заходить про використання DevOps у власному бізнесі, слід пам’ятати про багато факторів. Ухвалення цієї концепції вимагає нових інструментів, нових процесів і культурних змін. З чого ж почати свій шлях поліпшення надання послуг ІТ-сервісів і оптимізації витрат?

Наступні чотири кроки допоможуть подолати основні перешкоди по впровадженню DevOps.

Чотири кроки по впровадженню DevOps

1. Впровадження омніканальності

Співпраця є основним компонентом DevOps. Щоб ця стратегія працювала, принципово важливо забезпечити чітку комунікацію всієї команди. DevOps використовує всі сфери бізнесу, для забезпечення високої ефективності та розвитку. Це означає, що корпоративним командам потрібно працювати у різних відділах та враховувати перехресну функціональність.

Завдяки омніканальній стратегії підвищується здатність бізнесу ділитися інформацією. Переконавшись, що всі послуги, доступні за всіма каналами зв’язку, покращується задоволеність споживачів. Усі команди також вчаться ефективніше працювати разом.

3 ключові причини зосередитись на омніканальності:

Скорочені операційні витрати завдяки автоматизації взаємодій із клієнтами та найважливішими завданнями.

Покращене обслуговування клієнтів завдяки універсально доступним рішенням.

Зменшення часу очікування завдяки швидкій комунікації.

Ключовим фактором є забезпечення доступності корпоративних продуктів та послуг по всіх каналах. Незалежно від того, телефонують вони, замовляють в Інтернеті або відвідують особисто, клієнти стоять на першому місці. Крім того, працівники будуть краще підготовлені для задоволення потреб замовника.

2. Міграція в хмару

Для успішного використання принципів DevOps, бізнесу потрібні власний сервер та мережа. Підприємства використовують приватні сервери для обміну та оновлення інформації. Однак налаштування фізичного сервера та інфраструктури в офісі є дорогим. Плюс, обслуговування обладнання може бути трудомістким та неприємним. На щастя, для цього питання існує просте і широко використовуване рішення – хмара.

3 ключові переваги використання хмари:

Централізована інформація

Хмара зберігає інформацію та файли в єдиному центральному середовищі. Оскільки це віртуальне місцезнаходження, уповноважений персонал може отримати до нього доступ у будь-який час. Як результат, команда може співпрацювати навіть тоді, коли вони перебувають не в одному офісному приміщенні.

Масштабованість

DevOps за своєю суттю працює для збільшення масштабованості. При роботі з хмари ця масштабованість ще збільшується завдяки хмарі.

Доступність

Хмара забезпечує підтримку як корпоративних клієнтів, так і співробітників. Робоча команда може постійно контролювати розробку програмного забезпечення в режимі реального часу. Тим часом клієнти мають задовільний доступ до наданих сервісів.

Хмара та DevOps – це справді оптимальне поєднання. Перехід на хмару дозволяє бізнесу підняти послуги та продукти на новий рівень.

3. Дотримання принципів Agile

Agile – це окремий, але тісно пов’язаний метод з DevOps, який фокусується на розробці проектів. Agile за своєю суттю допомагає активувати DevOps. Поки DevOps працює над створенням наскрізного рішення, Agile допомагає подолати розрив між розробкою та дизайном.

12 основних принципів методології Agile

Найвищий пріоритет – це задоволення потреб замовника за допомогою частих і безперервних постачань цінного для нього програмного забезпечення.

Зміни у вимогах вітаються навіть на пізніх етапах реалізації проекту.

Продукт слід випускати кожні кілька тижнів, в крайньому випадку – кожні кілька місяців.

Найбільш ефективний і дієвий спосіб передачі інформації – це зустріч членів команди розробки.

Представники бізнесу і команда розробки повинні працювати над проектом разом.

Проекти будуються навколо мотивованих людей.

Робоче програмне забезпечення – це головна міра прогресу проекту.

Гнучкі процеси сприяють безперервному розвитку.

Постійна увага до технічної досконалості і якісної архітектури сприяє гнучкості.

Простота – це мистецтво не робити зайвої роботи.

Краща архітектура, вимоги та дизайн створюються в самоорганізованих командах.

Команда постійно шукає способи стати більш ефективною шляхом налаштування і корекції своїх дій.

Разом DevOps та Agile допомагають створити неймовірно клієнтоорієнтований досвід.

4. Аналіз фідбеків

Кожна галузь відрізняється. Залежно від того, в яку сферу бізнесу потрапляєте, стискаєтеся з різними очікуваннями клієнтів. Найважливішим елементом для впровадження DevOps у ваш бізнес є запит про відгук. Найкращі відповіді про те, що працює чи ні, будуть надходити безпосередньо від самих клієнтів.

Більше того, співробітники також проходять адаптивний період. Оскільки вони дізнаються, як працювати відповідно до нових вказівок DevOps, важливо також попросити їх надати свій відгук.

Ключ до створення середовища з високою співпрацею – це заохочення спілкування.

Заключення

Світ лише продовжує ставати більш цифрово орієнтованим. У міру розвитку цієї технології для бізнесу важливіше, ніж будь-коли, прийняти DevOps.

DevOps поєднує як технічні, так і філософські елементи розробки програмного забезпечення. При цьому методологія впливає як на можливості, так і на культуру бізнесу. Впровадження DevOps у власну структуру компанії є дуже важливим. Адже DevOps – це ключ до забезпечення швидкої та надійної поставки корпоративних рішень без шкоди для якості.

P.S. Також дуже корисно зв’язатися з досвідченою командою інженерів DevOps під час запуску. Наявність експерта DevOps під рукою, який допоможе побудувати власну стратегію DevOps, допоможе забезпечити покриття всіх ваших баз.